Doa Kristen Permohonan Untuk Segala Keperluan

ubhe96

New member
Tetapi saya meminta ampun Bapa, walaupun anda mempunyai banyak untuk berbuat baik, tetapi saya sering tidak dapat bertindak balas terhadap cinta anda dengan hidup mengikut apa yang anda mahu. Berikan saya Bapa, sebenar-benar taubat, sehingga sekarang saya boleh hidup dengan bertaubat sebagai Yesus mengajar, yang saya dapat mewujudkan nilai-nilai kerajaan kita hidup dan wujud.

Bapa, kini di hadapan anda, saya perlu bertanya kepada anda sesuatu yang saya perlukan (di sini Speak yukristen.com dengan doa kepada Allah!). Bapa, saya berani anda untuk datang kepada Yesus, Anak anda mengajar saya, "Mintalah, maka akan diberikan kepadamu; carilah, maka kamu akan mendapat; ketoklah, maka pintu akan dibukakan bagimu "(Luk 11: 9) ..

iman Bapa di dalam Aku pada masa itu juga, kerana tanpa iman, saya tidak akan mendapatkan apa yang saya minta (lihat Matius 9:22). Saya percaya Bapa saya tidak meminta kepada kamu, berilah aku, sebab Engkaulah Allah Bapa sebagai cinta, tiada siapa yang akan memberikan ular kepada anaknya minta ikan dari padanya, dan tidak ada yang akan memberikan kala jengking kepada anak anda bertanya telur (Lukas 11:12).

Bapa, saya juga percaya bahawa anda akan diberikan segala doa saya, kerana aplikasi yang aku aku bertanya keseronokan napsuku yukristen (comp Jacques 4: 3). Tetapi saya meminta kemuliaan anda dan untuk kesejahteraan saya kehidupan, yang doa berdoa anak Mu.Demikianlah Bapa, Aku untuk semua orang.

Saya rasa apa yang saya berdoa agar anda memberi saya, untuk semua doa terima kasih, pengampunan, dan permohonan ini yang saya hantar kepada anda melalui Yesus Kristus, Anak-Mu, Tuhan dan pengantara kami, bersatu dengan anda dalam perhubungan yang Roh Kudus, kini dan selamanya. Amin.

Bapa kita (3x). Hail Mary (10x). Happy Heart of Jesus, kasihanilah aku. Immaculate Heart of Mary, berdoa untuk aku.Santo Joseph, berdoa untuk aku.Para malaikat Allah, berdoa aku.Para Rasul, berdoa untuk saya. St. Francis of Assisi dan St. https: //www.yukristen.com Clara, berdoa untuk saya. Santo / Santa pelindung (dalam seksyen ini, sila nyatakan nama saint / pelindung Santa! Itu), Pray untuk saya. Semua orang-orang kudus Allah, berdoa untuk saya. Amin.

sumber: https://www.yukristen.com
 
Back
Top