Sebuah perusahaan kontraktor PMA yang berkembang dan domisili di Jakarta Pusat, membutuhkan Tenaga Terampil dan siap kerja
PT. Bintan Kindenko Engineering Indonesia sedang membutuhkan untuk posisi
PROJECT MANAGER (REF#: 108)
• Male; Age : Maximum 45 and Education - Major : S1 - Mechanical, Electrical
• Experience as a Project Manager min. 5 Years / a Site Manager min. 8 Years (Highrise building /Factory)
• Good computer skil & proficiency with MS Office, MS Project
• Good command in English
• Prefers certified the SKA/ SKT (qualified personal for mechanical or electrical work)
• Prefers certified ISO 9001
• Able to provide the master schedule, manpower schedule, procurement schedule as well as
• Able to provide the project costing sheet (RAPP)
• Possess the M&E scope of service (MVAC, Plumbing & Sanitary, Fire Fighting & Alarm, Electrical,Electronics)
• Possess the installation technique and interpreted the technical spec and drawing
• Possess the technical specification of material, equipment and accesories of ME work
• Possess to manage and maintain the project cost, overhead and cash flow
Knowledge:
• Understand Project Management, at least scope management, cost management, procurement management
• Understand Quality & HSE management system
• Understand statistical on reporting
Staff Legal (REF#: 1175)
– Pria, dengan Usia 20 – 35 tahun
– Pengalaman minimal 1 tahun urus Legalitas Dokumen Perusahaan.
– Jujur dan teliti
– Pendidikan Min.S 1 Hukum – Ipk Min.2,75
Deskripsi Kerja:
• menangani Izin Perusahaan khususnya dalam menyiapkan dokumen legilitas perusahaan
• Mensupport dan mengelolah dokumen perusahaan khususnya yang berhubungan dengan perjanjian kerjasama maupun legal contract.
• Mereview legal contract, perjanjian kerjasama dan dokumen legal lain yang berhubungan dengan project perusahaan dimana ditempatkan
• Membuat surat permintaan, penawaran dan negosiasi harga
• Mengelola administrasi yang berhubungan dengan pekerjaan yang telah dilakukan.
• Melakukan tugas clerical secara umum termasuk, tetapi tidak terbatas pada fotocopy, faks, surat menyurat dan filling dokumen.
• Menguasai pembuatan dan review surat perjanjian beserta monitoring validitasnya.
Appky here www.rajajobs.com/bki12
PT. Bintan Kindenko Engineering Indonesia sedang membutuhkan untuk posisi
PROJECT MANAGER (REF#: 108)
• Male; Age : Maximum 45 and Education - Major : S1 - Mechanical, Electrical
• Experience as a Project Manager min. 5 Years / a Site Manager min. 8 Years (Highrise building /Factory)
• Good computer skil & proficiency with MS Office, MS Project
• Good command in English
• Prefers certified the SKA/ SKT (qualified personal for mechanical or electrical work)
• Prefers certified ISO 9001
• Able to provide the master schedule, manpower schedule, procurement schedule as well as
• Able to provide the project costing sheet (RAPP)
• Possess the M&E scope of service (MVAC, Plumbing & Sanitary, Fire Fighting & Alarm, Electrical,Electronics)
• Possess the installation technique and interpreted the technical spec and drawing
• Possess the technical specification of material, equipment and accesories of ME work
• Possess to manage and maintain the project cost, overhead and cash flow
Knowledge:
• Understand Project Management, at least scope management, cost management, procurement management
• Understand Quality & HSE management system
• Understand statistical on reporting
Staff Legal (REF#: 1175)
– Pria, dengan Usia 20 – 35 tahun
– Pengalaman minimal 1 tahun urus Legalitas Dokumen Perusahaan.
– Jujur dan teliti
– Pendidikan Min.S 1 Hukum – Ipk Min.2,75
Deskripsi Kerja:
• menangani Izin Perusahaan khususnya dalam menyiapkan dokumen legilitas perusahaan
• Mensupport dan mengelolah dokumen perusahaan khususnya yang berhubungan dengan perjanjian kerjasama maupun legal contract.
• Mereview legal contract, perjanjian kerjasama dan dokumen legal lain yang berhubungan dengan project perusahaan dimana ditempatkan
• Membuat surat permintaan, penawaran dan negosiasi harga
• Mengelola administrasi yang berhubungan dengan pekerjaan yang telah dilakukan.
• Melakukan tugas clerical secara umum termasuk, tetapi tidak terbatas pada fotocopy, faks, surat menyurat dan filling dokumen.
• Menguasai pembuatan dan review surat perjanjian beserta monitoring validitasnya.
Appky here www.rajajobs.com/bki12